Hej. Det är vanligt att satellitbilderna ligger lite fel, och att felet
varierar mellan olika platser. Jag brukar ladda ner NVDB från Trafikverket och
kalibrera Bing mot detta för att vara säker.

Glad midsommar!
Christian

M Branting <mikael.brant...@gmail.com> skrev: (22 juni 2018 20:32:15 CEST)

--
Skickat från min Android-enhet med K-9 Mail. Ursäkta min fåordighet.