Jag ser bara mina ändringar på de 2 mest inzoomade "Zoom levels" (nivå 18
och 19). Tidigare har jag för mig att jag kunde se mina ändringar i princip
omgående på ett par nivåer högre (mer utzoomade) om jag bara gjorde
shift-reload i Firefox så att tiles laddas om. Så, det behöver inte betyda
att det är något fel utan kanske bara att de ändrat hur ofta tiles på mer
utzoomade nivåer renderas om.