Finns nog en chans at vi inte kommer få API utan måste hosta det själva
någonstans, vilket kan ta ett tag antar jag, eller att det blir förlängt att
lägga ut data

Men topografi 50 är ganska lågupplöst just nu så kan inte se individuella
kvarter eller områden så enkelt där

Skulle ändå vara bra med ett samtal tycker jag, får vi lite mer tryck på LM och
möjlighet till bättre integration för att hjälpa bl.a. OSM

Freya Gustavsson
75E3 741A AE12 6527 985C 1C02 E569 475F D614 16C8