Kolikor razumem, sta ta dva daljnovoda dva ločena daljnovoda, ki gresta
delno skupaj, delno ločeno (slovensko omrežje si lahko ogledaš na [0]).
Steber, ki ga ti omenjaš verjetno je eden od tistih, ki prenaša oba. Kako pa
označit takšen "dvojni" steber in linijo ki teče mimo? Edino kar mi pride na
misel je: "ref=7;49" in name=DV 110 kV Trbovlje-Hrastnik;DV 110 kV
Laško-Trbovlje", kar pa ni prav elegantno. Za linijo bi lahko uporabili tudi
dve relaciji, za stebre pa ne vem kako drugače...

LP,
Damjan

PS: Lahko bi poizvedovali na ELES-u če bi nam posredovali podatke, za
masovni vnos vseh linij Slovenije...

[0] http://arcgis.eles.si/ELES_GIS/ELES_inter18_2/ELES_inter/ELES_GIS.aspx