Oj!

Poleg omenjenega tagwatch-a je mogoče spremljati:

Prispevke sledi:
http://www.openstreetmap.org/traces/tag/Slovenia
http://www.openstreetmap.org/traces/tag/Slovenija
http://www.openstreetmap.org/traces/tag/Ljubljana
žal le po tagih, ne po lokaciji

Spremembe zemljevida:
http://www.itoworld.com/static/openstreetmap.html
To je možno nastaviti poljubna področja in orodje analizira spremembe
v njih (s tem se izogneš nerelevantnim "large edits", ki jih je videti
na osm.org).

Vpise v dnevnik:
http://www.openstreetmap.org/diary/sl
to je omejeno po jeziku, ne po lokaciji

Vse te je možno spremljati tudi v obliki RSS (in vsaj dnevnik celo kot geoRSS).

Zagotovo pa obstaja še kaj.

lp,
Štefan