Bodisi mail-lista kot forum imata vsak svoje dobre lastnosti: če je malo odzivov je forum manj "viden", ker moraš izrecno pogledati če so novi posti. Če pa je veliko odzivov se pa mail-lista natrpa in večji del postov gre mimo brez da bi jih pogledali.
Vsekakor hvala za forum: upamo da bo uporabljen.

LP,
Damjan G.

Igor Brejc piše:
Te OSM liste so zastarele, to se strinjam. Problem je že v načinu, kako
se prijavljaš, pa tudi kako lista pošilja maile (vedno moraš pazit, da
daš Reply-all). Pa tudi ni nekega seznama uporabnikov, ki so
prijavljeni. To pa pogrešam tudi na tem forumu (ker je pač podforum,
kaže vse uporabnike, ne samo slovenskih).

Sicer podpiram, da se bolj zaktiviramo, vendar ne vem, če bo s forumom
situacija kaj boljša kot prej :)

Igor

2011/5/23 Tadej Trstenjak <tadej.trsten...@gmail.com
<mailto:tadej.trsten...@gmail.com>>

    Pozdravljeni ponovno.

    Igor, Richard, Stefan, hvala za odgovore in povezave.
    Da bi se lažje sporazumevali - mailing liste se mi zdijo nekako
    zastarele zadeve, sem na OSM forumu zaprosil za otvoritve podforuma
    za Slovenijo. Prijavite se lahko kar z OSM uporabniškim imenom in
    gelsom, tako, da ni potrebno nobene nove registracije. Menim, da nam
    bo tam šla komunikacija bolje od rok :)

    Podforum najdete na:
    http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=58

    Se vidimo in dogovarjamo za detajle tam :)
    lp
    --
    Tadej Trstenjak
    www.beforeiforget.eu <http://www.beforeiforget.eu>