Ne vem. Alešu sem predlagal, da se priključi na talk-si in se pogovorimo o
tem vsi skupaj. On je pač na osnovi tistih OSM strani domneval, da lahko
uvozi te podatke, tam niso omenjeni različni uradi GURSa. Sicer bi bilo
boljše, če bi prej vprašal malo še okoli, samo zdaj je kar je. Moramo se
odločiti ali gremo naprej s temi mejami ali gremo v rollback.

lp Igor