On Tuesday 29 May 2012 16:19:20 Damjan Gerl wrote:

> Ja, nekaj podobnega je tukaj [0], potrebno pa bi bilo dodati še veliko
> pešpoti... (saj jih v Sloveniji skoraj ni označenih)
> Mimogrede pa bi bilo lepo tudi, če bi lahko kdo prevedel stran v
> slovenščino.

Očitno nisi prečital pravil uporabe (http://portal.geopedia.si/legal). Poglej
točko 6. OSM in Geopedija sta nekompatibilna. Ne moreš vzeti podatkov iz enega
in jih prenesti v drugega. Lahko pa svoje podatke vneseš v oba.

Mimogrede, če koga zanimajo peš poti v Sloveniji naj si pogleda
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sl:Slovenian_Hiking_Routes. Na tej strani
sem zbral relacije, ki predstavljajo markirane peš poti.Pohorje, Kozjak in
Peca so pokriti skoraj 100%, ostanek Slovenije pa bolj slabo.

Stran bi moral se nekoliko dopolniti. Manjka predvsem opis kako dodeljevati
kategorijo poti. Do sedaj sem uporabljal pravilo:
 - lwn za gozdne učne poti in lokalne poti. Te so običajno markirane z rumeno
zelenimi markacijami ali pa še to ne.
 - rwn za poti merkirane s Knafelčevo markacijo in regionalne obhodnice
(Koroška planinska pot, Transferzala okoli Mute, ...).
 - nwn za daljše obhodnice. Kolikor vem se za to kvalificirata le slovenska
planinska pot in Transferzala kurirjev in vezistov.
 - iwn za mednarodne poti (E6)

To se približno ujema s tem kar delajo avstrijci
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Austria/Wanderwege).

Odseke planinskih poti sem poimenoval in oblikoval bolj po občutku.
Obstaja lista planinskih poti (http://www.pd-iskra-lj.si/poti.htm), ampak
nisem siguren kako bi se uporaba tega vira ujemala z ODBL licenco.

Mogoče še opozorilo za tiste, ki nameravate označevati planinske poti v OSM.
Geopedija in planinske karte so polni napak. Marsikje je potek poti na terenu
bistveno drugacen kot je vrisan v teh virih.
Naprimer Pot kurirjev in vezistev od Male Kope do Slovenj Gradca
http://hiking.lonvia.de/en/?zoom=15&lat=46.50499&lon=15.17151&hill=0.57 in
http://www.pespoti.si/pkv-tocka.php?id=53. To po svoje ni presenetljivo, saj
je pot že v osnovi slabo označena, s sečnjo pa so v zadnjem času situacijo še
poslabšali. Podrta debla z markacijami najteš tudi nekaj sto metrov od
dejanske trase poti.

Pozdrav,
  Blaž