On Friday 20 July 2012 23:47:24 Igor Brejc wrote:
> Zdravo,
>
> Tukaj lahko vidite rezultate čiščenja OSM baze zaradi spremembe licence:
> http://tools.geofabrik.de/osmi/debug.html?view=bot&lon=14.82520&lat=46.1824
> 6&zoom=9&overlays=overview,bot_point_modified,bot_line_modified_cp,bot_line
> _modified,bot_point_deleted,bot_line_deleted_cp,bot_line_deleted

Hm, izgleda da ta prikaz ni ravno 100%. Mislim da objekti, ki sem jih popravil
takoj po prehodu redaction bota, niso označeni. Izjema so tisti objekti, ki
sem jih moral ponovno kreirati. Stari so označeni kot pobrisani.
Predvidevam da so dan ali dva po prehodu bota pogledali katere objekte je
nazadnje modificiral bot, niso pa gledali zgodovine objektov. Če je kdo v
vmesnem času slučajno modificiral objekt, brez da bi popravil "škodo", ki jo je
naredil bot, so botove spremembe skrite.