On Thursday 09 August 2012 12:08:48 Mark Martinec wrote:

> Za širše/boljše makadamske ceste predlagam:
>   highway=unclassified
>   surface=compacted
>
> za dobre kolovoze/gozdne/kmetijske ceste pa:
>   highway=track
>   tracktype=grade1

V redkih primerih so poljedelske/gozdne ceste celo asfaltirane. V takih
primerih lahko uporabis:
   highway=track
   tracktype=grade1
   surface=paved
ali bolj specifično:
   highway=track
   tracktype=grade1
   surface=asphalt

Pri višjih razredih cest (tertiary, ...) je najbolje da se držiš tega
priporočila http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sl:Map_Features

Bodi previden pri klasifikaciji gozdnih cest. Če boš grade spustil prehitro
bodo skoraj vse gozdne ceste imele grade5. Najboljse da si za referenco vzameš
kako višje rangirano cesto, ki ima kakšne odseke, ki niso najbolje utrjeni.
Naprimer Lovrenc na Pohorju - Pesek ali Ribnica na Pohorju - Ribniška koča. To
ti je referenca za grade1. Nekoliko slabše grade2, Še slabše a boljše od
traktorskih vlak grade3. Traktorske vlake grade4. Komaj opazne poti grade5.

Pozdrav,
  BLaž