selam arkadaslar,

istanbul anadolu yakasinda oturan, avrupada bir bilisim sirketinde sistem
analisti olarak calisan, 24 yasinda biri olarak araniza katilma sebebim
openstreetmaps in cok ilgili cekmesi ve benim de bu ise katkida bulunmak
istemem.

su kisitli vaktimde, yapabildigim kucuk arastirmamdan ortaya cikan sonu su
ki, benim istedigim yerleri haritada isaretleyebilmnem icin neredeyse bir
GSM alicisi almam sart. bu baglamda, yalnizca bu is icin bir gsm alisi
alacak olursam, bana en uygun istanbulda nerden ne kadara neyi almami
tavsiye ederrsiniz?

linux kullanicisi oldugum icin, gps alicisinin track'leri linux'e
gonderebiliyor olmasi herhalde bir onkosul.

sizin calismalariniz nasil gidiyor? ne kadar aktifsiniz, harita ne kadar
dolu? ben web'den baktigimda istanbulda 3,4 ana halter harici hic bir yolun
olmadigini gordum. durum boyle mi gercekten yoksa ben mi ulasamadim veriye?

en yakin zamanda sizden duymak isterim.
kolay gelsin

Mustafa Ekim