Merhaba arkadaslar!

Sinir Tanimayan Doktorlar (MSF) insani yardim kurulusu adina yaziyorum. MSF
Turkiye olarak, Dünya Mülteciler Günü etkinlikleri cercevesinde 18 Haziran
Pazar günü saat 15.00'te İstanbul, 4.Levent'te bir Mapathon etkinliğimiz
olacak. MSF olarak, Humanitarian OpenStreetMap Team (HOT) ekibinden iki
deneyimli calisanin da katilimiyla duzenledigimiz bu Mapathon'da, insani yardim
saha projelerine katki saglamak amaciyla OSM uzerinden haritalama yapacagiz.
Etkinlik ile ilgili her türlü detaya aşagıda kopyaladığım FB linki ve
EventBrite etkinlik linkinden ulaşabılırsınız. Aranizdan OSM kullanıcıları ve
haritalama konusunda deneyimli kisilerin katilimi bizi cok mutlu eder.

Ancak etkinlik kapasitesi 50 kisiyle sinirli tutuldugundan, asagidaki linke
baglanarak 50 kisilik kapasite dolmadan EventBrite uzerinden adinizi
yazdirmaniz gerekiyor. Etkinligimiz elbette ki ucretsizdir. Baska sorunuz
olursa lutfen benimle iletisim kurmaktan cekinmeyin. Hepinizi bekliyoruz!

NOT: Etkinligimizin dili ve sunumlar Ingilizce olacaktir.

Facebook linkimiz: https://www.facebook.com/MSFTurkiye/posts/712358498964962

EventBrite linkimiz (Kayit yaptirmak icin): http://bit.ly/2rKVclz

Gorusmek uzere!

Ezgi Eryılmaz