Title: Verim.com kariyer personel cv sitesi iş arama personel eleman ilanlar insan kaynakları danışmanlık
[EMAIL PROTECTED]
Sayın [EMAIL PROTECTED]
İş arayanlarla işverenleri buluşturan Türkiyenin en yeni insan kaynakları sitesi www.Verim.com yayına başlamıştır.

"Ne başarırsanız başarın size yardım eden biri mutlaka vardır." Athea Gibson
Verim.com olarak kariyerinizde size yardımcı olabileceğimizi umarız.

Sorularınız ve önerileriniz için aşağıdaki mail adresine yazabilirsiniz.
[EMAIL PROTECTED]

Kariyer hayatınızda başarılar dileriz.

Verim.com web sitesinde şu anda aşağıdaki iş ilanları bulunmaktadır. İlanların detaylarını okumak için ilgilendiğiniz ilanı tıklayabilirsiniz.

Artil Eğitim DanışmanlıkArtil Eğitim Danışmanlık
Satınalma Uzmanıİhracat Sorumlusu
Gizli FirmaDoğan Mühendislik
Muhasebe Yöneticisiİzmir'deki Şubemize Muhasebe Elemanı
Vatan HastaneleriVatan Hastaneleri
Kardiyolog (Hekim)Üroloji Uzmanı (Hekim)
e-GO TechnologiesCount Consulting Group
Senior Project Manager, TelecommunicatonMüşteri Temsilcileri
Verim GroupHesy Club & Card
Satış DanışmanıClub Kart Satış Elemanı
e-GO Technologiese-GO Technologies
INDUSTRIAL ENGINEERIT ENGINEER
Verim GroupGizli Firma
Sekreter ÜRETİM SORUMLUSU
OgemRapak A.Ş.
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİMÜŞTERİ TEMSİLCİSİ
Gizli FirmaKozmosan Kozmetik A.Ş.
SAHA SATIŞ SORUMLUSU Güzellik Uzmanı
Necipbey KozmetikKozmosan Kozmetik A.Ş.
KİMYAGER / ECZACI (Sorumlu Teknik Eleman)TIBBİ MÜMESSİL
Ak Emeklilik A.Ş.Ak Emeklilik A.Ş.
BAĞIMSIZ FİNANSAL DANIŞMAN FİNANSAL DANIŞMAN
Beşel Bijon A.Ş.Doğan Mühendislik
YETKİLİ MUHASEBECİ Makina Mühendisi (Pazarlama Departmanı)

Diğer İş İlanları İçin Tıklayın

Listeden çıkmak için tıklayınız.

Yeni Üyelerimiz
NART A.Ş.
SIMKAB Elektrik
Duyu Danışmanlık
Artil Eğitim Danışmanlık
Sistem Reklamcılık
DENİZTEMİZ/TURMEPA
Vatan Hastaneleri
Hesy Club & Card
Yordam İnsan Kaynakları & Yönetim Danışmanlığı
RGA Yönetim Danışmanlık

Copyright © 2003 Verim.com [ İletişim ]

Antwort per Email an