Mejuah juah,

Beberapa hari yang lalu saya memperhatikan Dialog beberapa orang di warung
Kopi. Sindir menyindir Terjadi antara petani (PTN) dan Pegawai negeri Sipil
( PNS )

PTN : Adi bage kin lalap rega pupuk enda, enggo me latih siakap. enggo ka
meherga mesera kel endarami sa, lit pe banci regana selangit. bayangken 1 HA
jaungta, pupukna 8 juta lenga ka singemo ras sidebanna

PNS :Bage nge, uga nari nge siban

PTN : Subsidi nina pemerintah, Labo seh bas kita, pemerintah enda pe lanai
bo tetap ukurna ku rakyat enda, kalak bayak nge lalap pebayakna. Nokohi saja
nge pirasatna

PNS : Pemerintah nindu ? Pemerintah enda pe darami na nge siman Tokohen, adi
la akapna ia ngasup nokohisa, labo pang ia nokohisa, jadi pegejapken lah
ukurta sekalak sekalak. Biak man didihen nge maka didihna

( Lawes me si PNS Nadingken Kede Kopi )

PTN : Anak ah kai kin nina lang, la pe nuan ia rani ka nge ia....

Bujur
Eddy Surbakti
www.surbakti.com