--- In [EMAIL PROTECTED], "simson
gintings" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Adi bage enggo jelas man bangku kuja arahna isi khotbah ah ndai.

Saja adi bas pengakapku, titah "jadilah sira ras tendang" tetap
berlaku. Ula perbahan siakap kalak si deban enggo "terangsa" emaka
reh ninta, jadi sira sajalah. Uga ka maka perbahanen kalak sideban
maka enggo ka sipilah-pilah pedah Dibata, nina ukurku.

Sada nari alur pemikiren "perbahan terangsa maka terjadi pembomban
gereja". Tempa lit hubungan kausal. Pemikiren sienda si menurut aku
terlalu berani.

Uga ka maka gereja "si kurang terang" pe igarangi kalak?

Gendekna, metode kalak "si terlalu terang" ah ndai aku pe labo kuakap
cocok, tapi mereka bekerja atas penafsiran mereka, tapi la ka aku
sependapat maka "dosa terangsa maka reh bom".

Dage diskotik pe ibom kalak nateku. Ula min sempat carata rukur enggo
jadi korban teroris. Alu la siarap enggo giringna carata rukur.

Bagendam sitik pendapatku.

sg

--- In [EMAIL PROTECTED], shodan purba <shodanpurba@>
wrote:

> MJJ:
>
> Ngidah terang, lit respons ibas cakap simedanak nari : "silau
men...", nina.   Adi njala alu kampanye 'high profile': mbarenda
gereja terbesar di SEAsia, "menangken" Jawa Barat, seh pejabat tinggi
ibas ABRI + Pol pe akap kalak nggo 'silau', teh perlo nge si pake
kepentaren sideban si reh ibas Dibata nari?

> Mbiar resiko? Akap kami pantas nge kita mbiar. Apaika adi si
gejapken ibas kegeluhenta sigenduari, Sira & Tendang, counter
productive, apai ka tek kita maka ulin ulihna arah kepentaren Sira &
Ragi. Aku ngerana arah si-ngikut maka arah 66 kitab e Dibata terus
denga ngerana seh genduari, lit lalap penggejapen si mbaru ibas ngoge
tehpe mbegiken kitab2 ei....

> Sentabi,
> Bp Nona Sampguita

Yesus
> dgn misi si berbeda tapi seri.
>
> Apakah i pilih jadi sira erkiteken jadi terang mbelin risikona?
Nina

<shodanpurba@ ...>

> Looking for last minute shopping deals?
> Find them fast with Yahoo! Search.