Ergedangna siakap umurta natap agi-aginta e bage kal kincarna kerina,
arih, Ka? (MU Ginting). Emaka, dahndu, Ka, enggo ka kuskas aku kujah
kuje gelah tahun 2009 surung nampil Joey dan kawan-kawan i piga-piga
negara Eropah.

Jagandu ka gawangndu arah Swedia ena. Selain Belanda ras Jerman,
sangana garangi kami gelah kelompok seni Karo enda ndai banci nampil i
Swedia. Enggo nderbih kami ngerana arah telepon ras kontak personna i
Stockholm. Awal Mei reh ia ku Leiden untuk penggodokan lebih lanjut.
Agustus awal tahun enda aku langsung ku Jakarta mbaba surat undangen
man Joey (Universitas Leiden ras Yayasan SCI-INN).

Adi September 2008 kin pagi Pesta Mejuah-juah ndai, tah banci ka kin
pagi gabung nampil ras kalak ena (Eddy ras Fauzi bage pe teman-teman
si deban), ateku ka (sebagai pengawas sound system lah gia).

Asak dage manjar-anjar, aron.

jg

--- In tanahkaro@yahoogroups.com, "MU Ginting" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Bujur Eddy kirimen salamndu
> Meriah ukurku nimai acara 8 Maret enda
> Bujur man bandu pe Joey Bangun
> Selamat bekerja keras man bandu kerina anak-anak muda Karo
> La terbelasken uga banggana aku man bandu kerina
> Salam mejuah-juah
> MUG
>

> --- In tanahkaro@yahoogroups.com, "Radio Karo Accees Global"

> tertunduh..

> [...]