From: Martin Peranginangin <[EMAIL PROTECTED]>
To: tanahkaro@yahoogroups.com
Sent: Thursday, October 2, 2008 7:45:28 PM
Subject: Re: [tanahkaro] Laskar Pelangi

Mjj kalimbubu,
Sekalendai merincuh kal ndedah filem Indonesia. Lang bagi katandu ena ndai
kange kuakap. Nonton filem Indonesia ningen 'mangga' pe labo kita nggit
(mang-galar, maksudna hehehe...). Lit ka tupung e ulasenna i Kompas, langsung
merincuh langsung caaak! Bage nge ndai Kalimbubu.

Eh tersingetna, Meliala nindu ena ma Domokrat si calon i dapil Medan
Satria-Bekasi Barat, ma e lah ndia katandu e? Ckkk, mberat kal e. Rimbang ras
kalimbubu sekali enda.  Hahaha....

MP