Mjj Arons,

Selamat berjuang ibas pemilu 2009 enda, mbera2 seh sura-sura ndu
kerina ras pe ula kam lupa guna memperjuangkan si payo ras pe si
tengteng.

Kerna partai wong cilik, reh nina kade2 ta i kuta nta enda emkap lanai
bo PDI Perjuangan tapi enggo pindah ku Gerindra, nehen ndu lah maka
Gerinda si paling rajin ras siap menggalang dukungan ibas kalak
perjuma-juma, nelayan ras pertiga-tiga, em nina...... Mari kita ras2
megermet kerna sie...

Amin bage gia nina teman ta e, ula tama ku ukur ndu, tuduh ken
sura-sura ras kai nge si i perjuangken ndu adi kam duduk ibas dewan
e....

Sibar e lebe...

Bujur.

Ma Karo