Mejuah-juah,

Reh santokna kuakap bualta sekalenda pe, sialo-alon alu ayo mejerngas (ceria)
ayo kasih sayang. Tah gia sekali kurang-kurang pertintangna, je ka me
dalan-dalanta sapih mpersingeti silupanta.

Tersinget kerna "sipanjang punjuten",   tangkas teridah ipraktekken per DPR ta,
kulpah-kulpih, sibagadah sibagedih nina gelah persoalen jadi panjang,
kedungenna i "punjut"na serpi sogoken, ma la dage merandal. Amin la ka bo
terligen makana per DPR lit kang si merandal jelmana.

Bagi sirolih-olih tempa cakapta, lit per dpr si tempulak demokrasi , lit ka
rudang demokrasi, encage lit ka rudang-rudang demokrasi.

Je kap lainna sitek, rudang ras rudang-rudang.
Per dpr si jadi  rudang demokrasi,  e me ia per dpr si muat keputusen alu
arih-arih muat simehuli man bangsa ras negara bagi semalna demokrasi si payo. E
me ia si jadi rudang, njadiken demokrasi jadi mejile, merandal man rayat ras
bangsa secara keseluruhan, la erkapit-kapit.

Adi "dpr rudang-rudang demokrasi" kai?
Jadi anggota dpr jadi jile-jile ngenca, la pernah terbegi sorana, seh bulanna
ngalo honor, kai man cakapenken pe la iangkana, apai ka rayat, la diatena pe.
(Ei me sikumaksud bas postingen perlebe)

Emaka adi anggota dpr si tempulak demokrasi ibandingken ras dpr rudang-rudang
demokrasi, setuhuna bas sada dampar bagi mbulan ras mbentar nge kuakap alias
lalit bedana, sada pe la merandal.

Eak, kai dage teman sedalananen "ula sipanjang punjuten ndai maka dinamis sitek?

Nina tua-tuanta ndube:

"Ula sipanjang punjuten, Sik-sik lebe maka tindes, RAWIN JEMBA muat simehuli."

Dame dibumi, megermet, hahati muat keputusen-mau belajar, Saling mendukung
mencapai cita-cita bersama.

Cita-cita bersama??? Kai ka e???

Ea'ah ula seriussa le, sangana krismon kuta kami enda.

Tabik