Mejuah juah permilis.

Payo kel si belasken Bang Alex enda.
Enggo saat na mulai i perhatiken kalak2x Karo si bermukim diluar Tanah Karo.
Sababna sempat kubegi cakap2x bas warung kopi i kuta (Langkat Hulu) sangana
aku mulih piga2x bulan si lepas, topikna emkap tentang wacana pemekaren
wilayah, nina piga2x kalak bas warung ; "iooh...engkai makana sangana lit
wacana pemekaren wilayah ngenca maka kita i inget sebagai sesama Kalak Karo
nake..sangana gejek kita ras kalak perkebunen ndube ja ndia karina Kalak
Karo ndai nina...
Sinik janah senyum saja aku mbegi mbegi, kuinem teh manisku,..
Iterusken sekalak perbapan ka ngerana nina " entah pagi adi surung terbentuk
sada propinsi si menaungi kerina wilayah kalak Karo, kai nge jaminen na
pembangunen akan berjalan secara merata, ula kari arah julu ngenca terang
tapi arah jahe lalap gelapen nina.."
Ngerana aku bas pusuhku, "iooh....new tirani minoritas kap gelarnae nake..."

Melala denga pekerjaan rumah si harus i benahi.

Bujur Melala

Ginting Langkat Nari
Perbarung Lolo

2009/9/7 Alexander Firdaust <daustco...@yahoo.com>

>   Ngerana kerna Karo entahpe Taneh Karo situhuna labo kuakap khusus i
> Kabupaten Karo saja. MS Kaban salah sada menteri ibas 5 tahun silepus seh
> ngasa gundari enggo jadi Menteri i Indonesia mungkin la lit aksi kai pe
> sinibahnna teridah, guna Kabupaten Karo, tapi mungkin aksi si nyata pernah
> kang mungkin ibahanna ibas daerah sideban, misalna kabupaten Langkat, si ija
> ibas daerah endape merupakan "Taneh Karo" kang sebab mayoritas wargana kalak
> karo rikut MS Kaban pe Kalak Karo i Langkat Nari kang.
>
> Soal Harapen nangdangi Bupati Kabupaten Karo nindu iteruh enda, maka
> [...]

Kirim email ke