Bujur ibas pengaloindu.

*Ermengkah *enda kuakap ndai ertina *galang *entahpe *luar biasa*.
Sebab megati lit ninta ngerana: *Bagepe enggo me ermengkah / jago / luar
biasa / lumayan / hebat*
Jadi tempa-tempa *jago *seri ertina ras *lumayan*.

Sitik komentarku kerna cakap Karo. La melala kata-kata si ertina luar biasa.
Piga-piga sikueteh: andiko, mbisa, mehantu, mejin, galang, mbelgah, mersik,
metahat.

Adi cakap inggris melala, si erbanca kita banci nuriken penggejapenta alu
erbage-bage pengerana.
Contohna: perfect, excellent, incredible, amazing, wonderful, lofty, great,
extraordinary, excruciatingly, fabulously, hugely, mighty, phenomenal,
remarkable, tremendous, unbelievable, uncommon, pretenaturally, admirably,
weirdie, above the common, out of the way, overwhelming, croker, clinking,
beyond words, beyond measure, damned good, oh my god, jesus christ, rsd.

Andingken ia ku sekalak per tukang, erbuena alat si lit bas ia, erbuena
entahpe erjilena banci ibanna barang-barang.
Bagekape sekalak pembicara, erbuena perbendaharaan kata-katana, ersikapna
siakap ndengkehkenca.
Sebab megati nge amin melala pe kata-kata si seri ertina, lit sada si paling
tepat ia ngertikenca.

Egia kelang-kelang rananta, kerna cakap Karo enda, kuakap ula ateta morah
nari nge, lang ugapa pe erdekahna erbenena nge.
Ibas paksa e kari mungkin Karo pe banci enggo sambar jadi Karu, umpamana.
Bicara bene gia uga ka kin ari, nina ka ukurku senembas.

Seh jenda lebe.

--
Alexander R. Surbakti

Kirim email ke