hello,temen.
aku butuh bantuan nih.
aku dah subscribe dg status digest,apakah email2 di
milis tdk akan terkirim scr otomatis ?
gimana caranya melihat arsip email2 dimilis ini?
thanx
--- [EMAIL PROTECTED]
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--------------------~-->
> Give the gift of life to a sick child.
> Support St. Jude Children's Research Hospital's
'Thanks & Giving.'

http://us.click.yahoo.com/h8TXDC/6WnJAA/HwKMAA/FeXolB/TM

> There are 2 messages in this issue.
>
> Topics in this digest:
>
>  1. setting game.net
>  From: "boyke_petersy" <[EMAIL PROTECTED]>
>  2. Kalendar Multimedia 2005 FREE download
>  From: "arma_multimedia" <[EMAIL PROTECTED]>

> Message: 1
>  Date: Fri, 21 Jan 2005 04:38:28 -0000
>  From: "boyke_petersy" <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: setting game.net
>

> Mohon kalau ada yang bisa bantu saya, japri ke saya
langsung. dan
> saya harapkan "wishlist" anda bisa saya bantu juga.
>
> Salam
> Boyke P

> Message: 2
>  Date: Fri, 21 Jan 2005 14:44:18 -0000
>  From: "arma_multimedia" <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: Kalendar Multimedia 2005 FREE download
>

> ARMA Multimedia membangunkan dan mengedarkan program
multimedia
> (pendidikan, profil syarikat, organisasi dan
sebagainya.)
> Kebanyakkannya diedarkan secara percuma.
>
> Saya ingin menawarkan program Kalendar Multimedia
2005 kepada
> members eGroup ini secara percuma. Kalendar ini
boleh di customize
> kan untuk mengambilkira profil syarikat atau
organisasi
> members dengan sedikit bayaran.
>
> Kalendar adalah satu alat yang sangat berkesan untuk
mempromosi
> syarikat/organisasi. Ia murah di customize kan dan
boleh di download
> daripada mana-mana website. Pengunjung website gemar
dengan kalendar
> ini. Mereka seterusnya menyebarkan kepada
rakan-rakan. Maklumat

http://www.ourbiz2u.com/arma_multimedia/kalendar_2005_ver1_0.exe

> Kami mencadangkan program ini di seve kan dahulu ke
dalam komputer
> anda.
>
> Kami menggalakkan anda menyertai mailing list ARMA
Multimedia untuk
> mendapatkan maklumat terkini produk PERCUMA yang
kami bangunkan.

> Sila sertai mailing list kami di

> Kami tidak menghantar junk emails. ONLY UPDATES.
>
> Terima kasih
>
> Pengurus
> ARMA Multimedia
=== Message Truncated ===