Hallo  MAU,

> Hello Martin,

> No, the answer is not "no!". The answer is "I am very sorry but we only
> distribute our international newsletter in English". I am a very polite
> person, even to Germans ;-)

Well, how can I hesitate then to formulate your answer in most polite
german language ;-) (adding "thanks for your interest" at the
beginning):

"Sehr geehrter Herr %TOLNAME,

Vielen Dank für Ihr Interesse. Ich bitte um Ihr Verständnis, dass wir
den Newsletter jedoch nur in Englisch versenden, da es sich um einen
internationalen Newsletter handelt.

Mit freundlichen Grüßen,
%FROMNAME"

--
Martin

 Current beta is (none) | 'Using TBBETA' information:
http://www.silverstones.com/thebat/TBUDLInfo.html
IMPORTANT: To register as a Beta tester, use this link first -
http://www.ritlabs.com/en/partners/testers/