tech@openbsd.org

Tum Yoneticiler Icin Buyume, Gelisme ve Is-Yatirim Stratejileri,

Yonetim Gelistirme Ip Uclari

Uzmanlarla Bilgi Paylasimlari ve Vizyon Sohbetleri

Bosphorus Zirveleri

TASERONLAR, ALT ISVERENLER ve TEDARIKCILER ZIRVESI
Yonetimsel, Hukuksal, Finansal Sorunlar,
Cozum Onerileri ve Basarili Is Kriterleri

29 Agustos 2012 / Divan Istanbul City Otel

Konusmacilar:

- Prof. Dr. Nursen CANIKLIOGLU
- Ekrem ORSKIRAN // CSGB (E) Bas Is Mufettisi, Ist. Teftis Grup (E) Bsk
- Serhat CENGIZ // Kale Endustri Holding Tedarikci Gelistirme STA

- Recep CALISKAN // Gn. Md. Yrd. Bizim Toptan AS / Yildiz Holding
- Hakan GUNER // Yonetim Danismani

Tum Isletmeler Icin Yeni Donem
FINANSMAN KAYNAKLARINA
ERISIM SEMPOZYUMU

Kosgeb, Tubitak, Teydeb Destekleri
Sanayi Bakanligi, Kalkinma Ajansi, Ekonomi Bakanligi Destek Programlari
Ornek Proje Anlatimlari ve Reel Sektor Deneyimleri, Finansmana Erisimdeki
Temel
Sorunlar ve Cozum Onerileri

18 Eylul 2012 / Divan Istanbul City Otel

Konusmacilar:
- Kemal SIDAR / Etkin Proje / Kurucu Ortak ve Proje Yoneticisi
- Ibrahim GEDIKOGLU / Etkin Proje / Kurucu Ortak ve Proje Yoneticisi
- Guray GOZACAN / Etkin Proje / Ar-Ge Proje Yoneticisi
- Koray INAN / Global Partner Finans / Kurucu Ortak ve Fin. Hz. Koord.
- Serhat TURKER / PelzerPimsa – Ar-Ge Proje Yoneticisi
- Serkan CAKIR / Akbank Bati Kurumsal - Kurumsal Portfoy Yoneticisi
- Hakan ALAN / Garanti Bankasi – Ticari Portfoy Yoneticisi

Satis, Satinalma ve Tum Is Yatirim Projelerinde
YENI NESIL ETKIN MUZAKERE ile KISISEL, KURUMSAL GLOBAL DINAMIZM ZIRVESI
Is Dunyasi Icin Yurtici ve Uluslararasi Arenada Etkin Pazarlik,
Ikna ve Muzakere Stratejileri

26 Eylul 2012 / Divan Istanbul City Otel

Konusmacilar:
- Arda CETINER // ERICSSON  / Ortadogu Medya ve Uygulamalar Direktoru
- Aydan YALCINKAYA // Lila Kagit  / IK Grup Direktoru
- Baran YURDAGUL // AVEA / Pazarlama Direktoru
- Burak ULUER (Ingiltere) // Med About Food UK -Partner / Kurucu Ortak
- Cetin UNSALAN // Ekopolitik Haber  / Ekonomi Gzt. Dern Yon. Kur. Uye
- Daniel ITTMANN (ABD) // Coral Reef Capital / Girisim Sermayesi Yatirim
Uzmani
ve Yatirimci
- Ferhat PAZARBASI // GANDA CEO - Besiktasli Isadamlar ve Sanayiciler Dernegi
Baskani
- Gonca Yilmaz BATUR // TURKCELL / Satinalma ve Sozlesme Direktoru
- H. Cigdem YORGANCIOGLU // Satinalma ve Sozlesme Kur. Risk D.

- Sven WETTER (Isvec) // CERTISO / CEO, owner, senior auditor
- Turgut TOKGOZ // T. Ilac End. Isverenler Sendikasi (IEIS) / Gn. Sekreteri
- Av. Zubeyde SEKER // Hukuk Danismani

SIRKET SATINALMA, BIRLESME, YATIRIM KARARLARI ve BUYUME STRATEJILERI ZIRVESI

18 Ekim 2012 / Divan Istanbul City Otel

Konusmacilar:

- Levent ALATLI // Koza Yonetim, Genel Muduru
- Ender ASLAN // Kale Holding Stratejik Planlama Direktoru
- Ural AKUZUM // Akademi istanbul Kurucu
- Suat SARISOY // Granit A.S. Kurucu
- Cuneyt KARACA // CMG Makina Kurucu
- Zafer OZKILIC // Hukuk Danismani
- Semih Olgun // Fizibilite Etudu ve Sirket Birlesmeleri Yatirim Danismani

w*w*w*  b*o*s*p*h*o*r*u*s**c*o*n*f*e*r*e*n*c*e*s**c*o*m

0*216**4&22&95&95

Eylul 2012 Genel Katilima Acik Egitim Seminerleri

IK Yonetimi, Yoneticilik Gelistirme ve Kisisel Gelisim Programlari

12 Eylul Son Duzenlemelerle Yeni Is Sagligi ve Guvenligi Uygulamalari
19-20 Eylul Liderlik Ruhu / The Spirit of Leadership ©
19 Eylul Zor Musteri & Zor Insan ve Iliskiler Yonetimi
20-21 Eylul Ileri Bordro Uygulamalari ve Ucret Yonetimi
20 Eylul Ikna, Basarili Muzakere ve Catisma Onlenmesi Teknikleri
22 Eylul Yoneticiler ve Yonetici Adaylari Icin Yaratici Problem Cozme ve Karar
Verme
22 Eylul Sonuclari Degistirmek - Firmanizin Kahramani Olmak Ister Misiniz?

22-23 Eylul Liderlik Icin Networking

29 Eylul Yonetici Asistanligi ve Ileri Yonetim Taktikleri

Satis, Pazarlama, Halkla Iliskiler ve Reklam Programlari

6 Eylul Fiyatlandirma Politikalari ve Taktikleri - Work Shop
7-8 Eylul Satis Yonetimi Gelistirme
11-12 Eylul Karli Isletmeler Icin Direkt Satis
13 Eylul Satis Kadrosu ve Kanali Orgutleme, Performansini Gelistirme
Teknikleri
ve Taktikleri
21 Eylul Pazar Insa Etmek - Hedef Kitle Segmentasyonu ile "Her Seyin Degil,
Bir Seyin Adresi Olmak"
29 Eylul Satista Musteri Cari Riski Yonetimi ve Takibi, Basarili Tahsilat
Performansi

Muhasebe ve Finans Programlari

13-14 Eylul Finansci Olmayanlar Icin Finans Yonetimi
14-15 Eylul Maliyet & Yonetim Muhasebesi
14-15 Eylul Maliyet Dusurme Teknikleri
15-16 Eylul Mali Tablolari Okumak ve Finansal Okuryazarlik
17-18 Eylul Yeni TTK, Finansal Yonetim ve UFRS Uygulamalari
26-30 Eylul Finans Yonetimi Uzmanligi Sertifika Programi
26 Eylul Finansman Kaynaklarina Erisimde Alternatif Yollar ve Kaynak Yonetimi

29-30 Eylul Sirket Alim Satim ve Evliliklerinde Deger Tespit Analizi, Sanayi
Sirketlerinde Yatirim Geri Donus Hesabi ve Fizibilite Teknikleri

Dis Ticaret Programlari

20-21 Eylul Akreditifler, Stand By Akreditifler ve Banka Garantilerinin
Uluslararasi
Ticarette Kullanim Sekilleri ve Uygulamalari
26-27 Eylul A dan Z ye Dis Ticaret Uygulamalari

Uretim, Lojistik, Satinalma ve Kalite Yonetimi Programlari

8-9 Eylul Satinalma ve Satis Yoneticileri Icin Sozlesmeler Hukuku
12 Eylul Depo Yonetimi ve Basarili Depolama Sistemleri
14 Eylul Uygulamalarla Surec Yonetimi ve Iyilestirme
24 Eylul Stratejik Satinalma ve Tedarikci Yonetim Teknikleri
28 Eylul Taseron - Alt Isveren - Tedarikci Yonetiminin Hukuksal Boyutu

Dijital Pazarlama Egitimleri

12 Eylul E-mail Pazarlama Egitimi
15 Eylul Facebook ve Twitter Marketing
19 Eylul Arama Motoru Reklamciligi
20 Eylul Arama Motoru Optimizasyonu
22 Eylul Social CRM ve Sosyal Medya
23 Eylul Reklam ve E-Ticaret Hukuku
29-30 Eylul Tum Yonleriyle Online Pazarlama

w*w*w*  b*o*s*p*h*o*r*u*s**c*o*n*f*e*r*e*n*c*e*s**c*o*m

0*216**4&22&95&95

Egitim seminerlerimiz Taksim ve civarindaki 4 ve 5 yildizli otellerin toplanti
salonlarinda duzenlenmektedir.

Tum programlar sonunda katilim sertifikasi duzenlenmektedir.

Egitim bedellerine ogle yemekleri, ara ikramlar ve egitim dokumanlari
dahildir.

Talep edilmesi halinde tum egitimlerimiz isletmenize ozel duzenlenebilir.

Taraf'n'za b'lg'lend'rme amac'yla gonder'lm's duyurumuzun gelmemes'n' veya
farkli b'r kanala yonlend'r'lmes'n' 'st'yorsan'z lutfen ma'lle b'ld'r'n'z/