Sziasztok!

És mi az amit veszel az összegen?

Ingyenes szoftverre nem kell költeni J

A nevéből adódóan szoftvervásárlásra kell fordítani. Mit fogtok vásárolni? Mire
van szükség még a középiskolai informatika, vagy általános iskolai tananyaghoz,
amit nem lehet megoldani az általatok említett szoftverekkel.

Ezt a logikát követve akkor azoknak akik eddig sem használtak MS terméket
fölöslegesen fizettek à ezután nem kell utánuk fizetni àTöbb pénzt marad a
költségvetésnek, vagy mondjátok meg mi az a más!

De ne speciális iskolát mondjatok, ahol szakképzés meg egyéb dolog is!

Az iskolaadminisztrációs szoftverekről is kevés hang van. Ugye az idén az öt
közül lehetett választani ha jól tudom 1200 Ft/tanuló áron. Nálunk pl. az én
általam fejlesztett szoftvert használjuk, „természetesen” ingyen.

Természetesen mindannyian érezzük a problémákat, de nehogy azt higgyétek, hogy
majd szabadon költhetünk pénzt.

Ez csak álom!

Üdv zooleebaa