Ez esetben kérdezd a gazdaságisodat...

-----Original Message-----
From: PJ [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, December 10, 2008 9:19 PM
To: Techinfo
Subject: Re: közbeszerzés - nagyértékű

ja - vicces

megköszönném inkább ha elküldenéd..
(pontosan aláhúzva a lényeget)

;-)))

(~1000 ostoba oldalt nincs most kedvem elolvasni
~ hogy a spec. eseteket is tudjam - ja meg még meg
sem találtam)

esetleg ne fizessek elő a 'Közbeszerzési közlöny'-re
potom 64 E Ft-ért egy évre?  :)

ja és jogász sem vagyok (hadd foglalkozzon ezzel a
gazdaságis - és ne én)

ha akarok jogásznak megyek - a bürokratikus intézkedések
nem igazán foglalkoztatnak

viszont érdekelne - pl. más szegedi iskola esetén, hogy más hogyan csinálta

-----

Hali!

2008. december 10., 19:47:16, írtad:

> Valaki tudja-e, hogy a 'nagyértékű' megrendeléshez  miért kell
> 'közbeszerzési eljárást' indítani - ha az összeg  nagyobb, mint
> 500 000 Ft ? (~a helyett, hogy csak elköltené az  összeget - amire

OLvasd el a fenntartód közbeszerzési szabályzatát.