Szia

Én megpróbálnám előbb létrehozni a tükörpárt az üres vinyókkal és a kész
raid tömbre tenni fel az image-t vagy klónozni az eredeti vinyót.

NG

Felvérteztem magam 2
egyforma vinyóval, átklónoztam az egyikre a rendszert (biztos, ami biztos)
és átállítottam RAID módba a Sata kezelést a biosban. Ekkor ütköztem
problémába, mert egyszerűen nem engedte, hogy a raid tömbbe berakjam a
rendszer vinyót. Azt mondja, hogy az JBOD raid módban van. A másik vinyót
meg nem engedi raid1-be tenni, azt mondja, hogy ehhez 2 vinyó szükséges. De
az elsőn nem enged semmit sem módosítani.