En a magam reszerol befejeztem a tisztaszoftveresdit.
(A felesegem foiskolai hallgato - majd o igenyel otthonra egy windowst,
vegulis csak neki kell es neki is csak a foiskolaja miatt (en nem igenylem a
windowst otthonra) meg hat van itt a melohelyen is eleg dolgom vele)

Anno ugy jartam a tisztaszoftverrel, hogy egy evig vartunk a licenszekre es
a lejarat elott 1 honappal kepesek voltak kikuldeni. - Akkor baromira nem
volt pofam a kollegaknak (a meg 1 honapig ervenyes) licenszeket kiosztani
(meglincseltek volna) Persze megtettem... es kozben szidtam oket mindenkinek
- talan megvolt hozza az alapom.

Azota a tisztaszoftveres lapokat az iskolatitkar kezeli.
- ezzel csak az a baj, hogy igy mindenki megrendeli a 3000 Ft-os
telepitokeszletet is, mert senki nem mondja el, hogy a CD-ket mi is
lemasolhatjuk arra nincs szukseg stb... meg ilyeneket.

Amikor a fonokom hivta fel oket fel eve, mert a tanterembe a linux melle
windowst is akart venni, akkor siman el akartak adni neki 11 peldanyban  egy
6 eFt-os telepitokeszletet azzal a jelszoval, hogy az az illegalis windowst
is jogtisztava tudja tenni...

MOCSKOS RABLOBANDA!
- Korrekt tajekoztatasra sem kepesek! - Es utana en magyarazkodhattam, meg
bizonygathattam, hogy nem onekik, a tiszta szoftverek allitolagos
szakertoinek van igaza, hanem nekem a mezei helyi kis alkalmazott
rendszergazdanak  van igazam...  - FUJJ - Nem is irok tobbet, mert felmegy a
pumpam ;-)

Befejeztem!