From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pintér Sándor
Sent: Monday, January 12, 2009 11:29 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: megbízási szerződés - jogilag rendbent?

Sziasztok!

Nem technikai, hanem egyéb kérdés, hátha jár/járt valaki hasonló cipőben:

Teljes állásban tanítok a helyi általános iskolában.

Ezen felül  a helyi  önkormányzatnak kellene ellátnom honlap készítést és
rendszergazdai teendőket.

Megbízási szerződést javasoltak x) összegért.

Mehet ez így jogilag? Nem szeretném vállalkozóként ,-  tehát önadózóként
bevallanám, leadózom és kész (gondolom én).

Kérem, NE arra válaszoljatok, hogy nekem hogyan érné meg leginkább
(vállalkozás stb.), hanem, hogy a megbízási szerződés + önadózóként bevallom
- jogilag korrekt-e?

Köszönöm!

Pintér Sándor

Batthyány József  Általános Iskola