From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Sass Róbert
Sent: Thursday, January 15, 2009 10:01 PM
To: balintist...@szistvan.hu; Techinfo
Subject: Re: Pimasz diákok

2 napja tettük fel egy gépre, de ha jól tudom, van olyan kolléga, aki
egy egész teremnyire feltette már...
A disk protection negyon tetszetős. Teljesen integrálódik a windowsba.
Sima usernek egyszerűen nem menti a módosításait, rendszergazdával
kilépéskor rákérdez, hogy mentse-e.
A mentés is trükkös, mert csak következő induláskor írja át (gondolom
valami cache-ből) a végleges helyére a dolgokat.