Sziasztok!

Tudom még messze van a érettségi időszaka, azonban egy koléganő nekem szegezet
egy kérdést:
Középszintű érettségin milyen webszerkesztő használható?

Az idén érettségizőket annak idején 2 éve (5 éves képzés NYEK) még frontpage
2003-mal tanította, mivel akkor még az listán volt.
Most nézve a listát már nincs rajta. Ez azt jelenti hogy már nem is
használható, vagy csak hogy nem ajánlott.
Ha nem használható, akkor újra ki kell komolyan térni a témára, hogy egy új
programot megismertessen a diákokkal. Illetve hacsak nem a mozilla alapot
választjuk a szoftvert is be kell szerezni újra.

Tudna valaki segíteni a kérdés helyes és pontos megválaszolásában?

Köszönettel:

Szabó Zoltán