Itt a listán elhangzott javaslat alapján betettem még egy hálózati kártyát a
gépbe. Most vann benn egy régi Realtek8139-es kártya (eth0) + az alaplapi
integrált hálózati kártya (eth1). Bár ezutóbbi a hardverböngésző szerint
"Unknown device: Realtek 8168???)
Újratelepítettem a SuliXervert. A helyzet valamennyit javult:
-DNS működik (név szerint is elérem, nem csak IPvel)
-DHCP újraindítás után is működik

A hibajelenség maradt:
1. Kettőt kattintok az asztalon az "Adminisztrácisó felület" linkre -->
Apache 2 Test Page (CentOS)
2. Kliensen böngészőből: sulixerver/sulixerver_login.php --> lap nem
található
3. Kliensen böngészőben: sulixerver --> apache 2 test page

Ue. https protokollal is.