Sziasztok!

Win2k3 tartományunk van xp kliensekkel és nagyon nagyon öreg P3-as
gépekkel... (helyben tárolt profilokkal)
A következő jelenség szokott elő-előfordunli:
Diak bepötyögi a nevét jelszavát, elkezd betöltődni a profil, aztán
egyszer csak vár (irja hogy beállítások betöltése) hdd meg se nyekken
csak vár.
Ilyenkor reset, ujra belép és betöltődik a profil. probátlam: reset
rg-két beléptem d&s-bol kitoroltem a kérdéses user profil file-jait
kilép user be és megcsinálta a profilt rendesen.
Általában ugyanazok a gépek (20-bol 2-3), de nem minden usernél! (sőt
van olyan hogy x usernél egyszer megáll máskor betölt)

Mi fene a baja?

vcs