Hello!
> 1.) A tanárok idegenkednek to"le
> 2.) A diákok nem érdeklo"dnek iránta
> 3.) a vállalatok nem igénylik
Ami mind igaz.
A vallalatrol jutott eszembe:
Kisvallakozo 3 geppel, jogtiszta szoftverekkel.
Az egyik gepet lecserelte egyteljesen ujra.
OEM szoftverek ugrottak vele a melybe.
Mondom, probaljuk ki az MS OFFICE helyett az OpenOffice-t,az ingye van.
Nyitott a pasi, telepitem.
Feltettem a 2.4-s valtozatot. Minden ok.
1-2 nap mulva hiv, hogy gaz van.
Az email-n kapott ajanlatokat a gep 2-5 perc alatt nyomtatja ki.
Mondom olyan nincs.
Elmegyek,tenyleg. A tesztoldalt 1-2 masodperc alatt kihozza, tehat nem nyomtato
hiba. Gondolom Openoffice, ezert upgrade a legujabb 3.0-s valtozatra.
Hatastalan.
Vallalkozo kozli, hogy igy nem lehet dolgozni, oldjam meg, nem erdekli ha
fizetni kell erte. Megvesszuk a szidott MS office-t, telepitjuk, s azota semmi
gond.
Csak jelezni akartam, hogy a vallakozok, vallalatok nem szoftver valasztanak,
hanem szolgaltatast. Ha valamelyikkel gondjuk van valtani fognak.
Valoszinuleg forditott peldakat is fel lehetne hozni.

Udv:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu Tel:36209149514
Tersegi Kozos Igazgatasu Kozoktatasi Intezmeny
Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
Kistelek