From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Oros Róza
Sent: Thursday, February 05, 2009 11:44 PM
To: Techinfo Lista
Subject: hdd teszt

Kedves Lista tagok!

Egy 40 Gb Maxtor winchesterem van, tesztet szeretnék csinálni rajta, mert a
hibákat produkál. Annak eldöntésére, hogy szoftver v. hardver hiba okozza.  A
rendszer naplóban találtam erre utaló bejegyzést is. A nyomtatót is elfelejti
időnként, eltűnik. Újraindítás után ismét működik. Ez olyankor fordul elő,
amikor pl wordben eszköztárról próbálok nyomtatni. Az is előfordult már, hogy
működés közben újra indult.

Tartok tőle, hogy fizikai meghibásodás van rajta.  Olvasgattam ezzel
kapcsolatos anyagokat a neten. Letültöttem a gyártó teszt progrramját. A
működése érdekelne, ha ebben tudnátok nekem segíteni. Nem csináltam még ilyet
és nem szeretném, ha kárt okoznék ezzel. Várom a tanácsaitokat, ill. ha van
ezzel kapcsolatban 5-letetek, mi okozhatja a hibákat.

köszönettel

Oros Róza
roza.o...@t-online.hu