Hellooo!!!!

> Ha NT4-es emlékeim nem csalnak nagyon, SP6 alatt max. 8 GB lehet a
> partíció. A telepítő az eredeti SP nélküli vagy már integráltad bele a

Nem integraltam semmit, mert a "szakerto" kerese az volt, hogy az eredetirol
telepitsuk, mert csak azzal vallaljak a szerkezet mukodokepesseget, de...

Odaig el sem jutok, hogy particiot keszithessek!
A vezerlot latja, de a vincsesztereket mar nem! Nincs mire particot letrehozni,
mar elotte tavozik a telepito.

Udvozlettel:

Erno
(rR)

UI.: Megjegyzem, valahogy meg lehet oldani, mert ugyanilyen diszkek voltak a
gepben, ugyanezen a vezerlon, es mukodott! (Csak azt allitja a "szakember",
hogy mivel regiek a vincseszterek ezert fagy meg az nt. Az nem zavarja, hogy
idonket a BIOSba belefagy a gep! Diszket kell cserelni, mert mar a
defragmentalas nem oldja meg a problemat!)