Szia!

A probléma ismert! Csak rendszergazdai jogokkal lehet elmenteni a naplót,
különben üres file lesz a naplóból! A másik hiba az az, hogy korlátozott
userként tetszőleges könyvtárat a VB konzolból nem lehet ellenőrízni.

Ez a vb prof5-nél jelentkezett... (ECDL-re mindkét dolog kell)

Probléma megoldása nálam: XP-re feltettem a 6.0.200 (vista-ra ajánlott
verziót) Teljesen jól működik, és a fenti hibák sincsenek! (a vb oldalázól
letölthető, a kapott licencben lévő kóddal (amit megvettetek) telepíthető!

A VB helpdesk-jével konzultáltam ez ügyben, ott ajánlotta valaki, hogy
próbáljam ki, aztán egy másik ügyfélszolgálatos (más kérdés miatt)
megkérdezte hogy miért használok vista-s verziót xp-n. Mellékelve
elküldtem azt a levelet, amiben ők ajánlották, nem írtak vissza hogy az
így nem jó, úgyhogy gondolom nem probléma vistas vb-t használni xp-n)

vcs