Folberth László wrote:
> Helo!
>
> Tudtok olyan ingyenes (vagy nem ingyenes) képszerkesztőt programot,
> amibe belerakok 1000 képet és autómatikus felturbózza a képet,
> kivilágosítja a sötét képeket, vagy valamilyen batch lefuttatható rajtuk?

Az előző hozzászólók említettek már eszközöket, mondok én is kettőt.
ImageMagic+JHead parancssoros páros. Az előzőnek van valami grafikus
előtéte is. Melós míg megtanulod, de azért gyorsan és szépen dolgozik. Az
utóbbit az EXIF adatok buherálására használom. Az ImageMagicet én egyszerű
vízjelezésre is használom. (Felkerül a honlap URL-je, vagy címe valahová
akár átlátszóan is.)

Nem az általad említett fő profilja a Lightroom + Noise Ninja párosnak,
bár az LR tud valami hasonlót. Azért írom mégis, mert sok fotó kezelése és
feldolgozása nagy macera tud lenni, ebben viszont sokat segíthet. Az NN
meg azokon a képeken segít amelyek zajosak. (Azt mondtad lehetnek
fizetősek is)

Üdv KT

--
http://www.nyirszikszi.hu