Köszönöm az infót!

Kérdésem a CMS-el kapcsolatban:

Ez a csoda magátol felpakol mindent és fel is veszi az új gépeket?
Az összes gépem egy "belso" nevű tartományon belül van elhelyezve!
Akkor ezeket mind felvette és semmi konfigolás, menni fog ezentúl az update
a szerverről?
Vagy nekem kell minden munkaállomást beálltani?
hogyan lehet beálltani, h. milyen időközönként csinálja a frisstéseket a
munkaállomás?

Előre is köszi a további helpet!

Üdv:
Nagy Zsolt