Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogyan lehet elérni a Powerpointban, hogy mp3-as
háttérzenét beágyazzon, ne csak csatoljon? 2003-as Powerpointtal vesződöm,
mindenféleképpen csak csatolni akarja, de én azt szeretném ha egyetlen
állományban lenne minden. Az mp3-at felismeri, kezeli mert diavetítés során
szépen lejátssza, csak a mentés nem megy. Az Eszközök menü Általános fülnél
találtam egy sort, amiben kb-ra meg lehet adni, hogy mely méret fölött csak
csatoljon hang állományt. De hiába emelem az mp3 állomány mérete fölé a
"tűréshatárt", akkor sem történik beágyazás. Valaki tudna tanácsot adni az
ügyben?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: Kiss Gyula