To: "Techinfo Lista" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Wednesday, February 18, 2009 1:39 PM
Subject: ASUS F5RL wifije

Kedves Listatagok!

Fenti gép gazdája szerint egyszer csak kikapcsolt az antenna. Fn F2-vel kellene bakapcsolni de semmi nem történik. Az Atheros kártya tesztje szerint a "rádió" ki van kapcsolva, de a bekapcsolás menüpont inaktív. Egyébként minden OK, látszólag, Bár a hálózati kapcsolatok tálcás ikonnál, a wifi-nél az "adapter letiltva" jelenik meg, Javításra nem reagál.
Van-e ötlete valakinek??

Üdvözlettel:
Magyar Csaba

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 3864 (20090218) __________