Hellooo!!!!

> Félreértettél. Hyper-V Server 2008-ra gondoltam, ingyenes, önálló megoldás.

Nem, szerintem nem ertettelek felre, tudom mirol beszelsz. Az ingyenesseggel
nincsen semmi gond, valoban hasznalhato! A reszletekre nem emlekszem pontosan,
mert ket dolog miatt azonnal elbukott nalam.
Az egyik: Kerdeztuk a kepviselot, hogy mi az a minimum amin erdemes vele
"jatszani"? Nos erre az volt a valasza,hogy nem mondana ilyet. Minel nagyobb
processzor, minel tobb memoria minel gyorsabb vincseszter... Es ha komolyan
gondoljuk, akkor vegyuk meg, mert csak a fizetos valtozat tud clusterezni, es
valamilyen szinten migralni, terhelest elosztani...
A masik: emlekeim szerint csak par darab gepet tud virtualizalni. Talan
negyet... A tobb(i)ert megint johet a fizetos.

Szo se rola! Kattogoban, latvanyban, ki nem hasznalhato ficsorok mennyisegeben
verhetetlen. Csak eppen nem mindenkinek futi alatenni a vasat / illetve ugye a
vasakat... Nekem olyan kell(ett) ami kisebb koltsegvetesbol is megvalosithato.
Igy maradtam a Xen-nel szerver valtozatban.

Azert azt meg megemlitem, hogy pl a Proxmox teljesen ingyenes valtozata
clusterezheto, webes feluleten managelheto...

Asztali megoldasban viszont nekem a VirtualBox jott be a legjobban... nLite-
otgyartani, tesztelni... Nem kinlodok WmWare-el, pedig megvettuk! Snapshoot-
okat nem is emlitettem a korabbi levelemben...

Ja! Meg valami!! Fontos!! 3D gyorsitast csak es kizarolag a VmWare 5.5 feletti
valtozataban sikerult csiholnom!! Mar amennyire azt gyorsitasnak lehetett
nevezni. Magyarul a 3D-s jatekok nem (igazan) hasitanak virtualis gepen! ;)
Illetve, meg pontositanek egy kicsit, a VirtualBox allitja, hogy a 2-es
valtozat ota ott is lehet 3D gyorsitast jatszani, de nekem az meg nem jott
ossze...

Udv:

Erno
(rR)