Üdvözlet!

2009/2/25 Ambróz Zoltán <sysad...@rszi-zirc.hu>:
> Bár, ha két évvel ezelőtt lejelentettétek a FrontPage-et,...

Itt éppen nem kettő, hanem egy évre van szükség, ugyanis a FrontPage
esetén csak verzióváltás történt, és nem egy új program került a
listába. A FrontPage 2007-es változatának "csak a móka kedvéért" az MS
a SharePoint Designer nevet adta. De ettől ez még ugyanaz a program,
csak másik verzió.

> (http://www.akg.hu/info/erettsegi) 27. oldal, első bekezdése:

Az itt található anyag erősen elöregedett. Már a 2005-ös érettségi sem
így zajlott. Vegyünk egy mai példát belőle: ebben még a szóbeli
pontozása is a régebbi szerint szerepel. Már egy évvel ezelőtt sem így
pontoztunk.

És hasonlóan van néhány jogszabályi változtatás, ami ebben nincs
frissítve. Ezért NE TEKINTSÜK EZT HIVATALOS ANYAGNAK!!!

> Emelt szintű vizsga
> A vizsga formája: gyakorlati és szóbeli.
> Az emelt szintű informatika érettségi vizsga 240 perces gyakorlati, és
> legalább 30 perc felkészülési idővel legfeljebb 15 perces szóbeli vizsga.

Ez már 2005 májusában is "legfeljebb 20 perc" volt.

> A gyakorlati vizsgát számítógépteremben kell lebonyolítani. A vizsgán
> használható szoft­verek körét a vizsga lebonyolítása előtt 2 évvel rögzíteni
> kell. A szoftververziót a vizsga le­bonyolítása előtt 1 évvel kell megadni.

A verzióváltásra ma érvényes jogszabály alapján "a vizsgát megelőző
tanév végéig" kell bejelentést tenni. Erre hivatkozva módosította még
az OH 2008. augusztus 29-én a mostani időszakra vonatkozó emelt szintű
szoftverlistát. (A tanév vége aug. 31, mert a pótvizsga időszak a
tanévhez tartozik.) És ennek megfelelően jelezte ebben a listában a
következő évre tervezett változásokat (Delphi, Turbo Pascal, Visual
Basic), hogy a szoftverek kivezetésére is meglegyen a 2 év.

Üdv.:

--
Reményi Zoltán
remenyi.zol...@gmail.com