Udv!

Nagyon nem akarok belemenni, mert ugyis lenne ellenvelemeny, de en hasznalom MS
cuccait es semmi gondom vele. Levelezesukben nem tapasztaltam mar evek ota
semmi gondot. Office Live szinten stabilan mukodik. Lehet nem olyan teljes,
mint mas ingyenesek, de legalabb stabilan megy miota csak regeltem, pedig az
sem most volt mar. Live es G kozul az utobbi idoben szerintem nyugodtan
mondhatom, h MS Live-a sokkal stabilabban ment, es nem volt benn kieses, G-vel
ellentetben...
Szerintem probalgasd sajat celra, eleg sokminden kiderulhet.
Az office reszhez lehet letolteni egy kis kiegeszitot, ami beepul office
alkalmazasaokba es onnantol a szerveren levo cuccok is olyanok mintha gepen
lennenek, szinte semmi kulonbseg nincs a gepen levok es a szerveren levok
megnyitasa kozott...

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar