Molnar Peter írta:
> Hello!
> Hasznalsz-e a Mercury32-ben graywall-t?
> Mert a graywall es a mail-relay szolgaltatas osszeveszik a sulinet-n, illetve
> itt nem a sulinet a hibas, hanem a mukodesi elv ellentetes.
> Ha hasznalsz, akkor kapcsold ki.
> Ha nem akarod kikapcsolni, akkor mond le a mail-relay szolgaltatast.

Igen, egy időre bekapcsoltam a GrayWall-t de aztán két napig semmi sem
érkezett és erre kikapcsoltam. Még a múlt hét közepén. Azóta nincs
GrayWall, mégis: a válaszodat megkaptam, a saját kérdésemet még nem...

Vsz lemondom a Mail-relayt (a régi NetWare-es Mercury miatt volt), így
tisztáb lesz a kép.

Tény, hogy azóta, mióta M32 van, fele annyi spam jön, viszont sokkal
több DeliveryFailure az ismeretlen feladók miatt.

Köszönöm
--
Dicső Géza
http://web.dgz.hu/