Szerintem nem ugyanaz a célja ezeknek a livecd-knek és a driverkészletük sem mindig ugyanaz. Ha klónozni akarsz, akkor a CloneZilla a legjobb, végigvezet egy "varázslóval", míg a többinél vacakolhatsz a parancssorral, elírásokkal és jóval tovább tart.
A SystemRescuecd meg diagnosztikára nagyon alkalmas (erre a CloneZilla nem).
Nem mélyedtem el a belső szerkezetükben, de rendszeresen nézem a "changelog"-jukat és többször volt olyan, hogy egyik vagy másik (elsősorban R.I.P. Linux és Sysrescd viszonylatában) nem kezelt egy drivert, vagy nem volt jó a monitorkép, - míg a másiknál gond nélkül ment minden. pl: A honlapjáról letöltött UDPcast CD nekem többször már nem ment, nem ismerte fel a hálózati kártyát, befagyott, míg ugyanaz az UDPcast PartedMagic-ből indítva tökéletesen működött.
Erre gondoltam. Próba - szerencse.
Bálint István