Fizetni nem kell érte (legalábbis mi nem fizettünk).

Viszont csak személyesen adnak ki tanúsítványt (fokozottan biztonságos
tanúsítvány), időpontot meg csak hónapokra előre tudtak adni mikor mi
mentünk.

Ha mégis fizetni kell, akkor viszont nézz körül máshol, hátha olcsóbban
kapsz. Netlock, MÁV informatika, stb. (bár, a netlockos azért jó, mert azt
majd minden böngésző, os, stb. ismeri)