Én azt mondom neked, használd nyugodtan a sütiket és ne bonyolítsd az
életedet azok miatt, akik maguknak bonyolítják a böngészést a sütik
tiltásával, nagyon kevesen vannak.

Én is programozok php-ban, és a sessiont letudom annyival, hogy
session_start() és onnantól a $_SESSION változóban benne van minden.
(annyi esetleg, hogy én inkább mysql adatbázisban tárolom a session-t,
nem ahogy alapból a php, fájlokban, mysql kapcsolatot pedig a mysqli
-vel csinálom, objektum orientáltan), biztonság terén arra kell
odafigyelni, hogy ha valaki bejelentkezik, vagy jogosultság változás
van, session_regenerate_id(), még mielött bármilyen kimenet lenne.

A $_REQUEST tömb használatát pedig KIFEJEZETTEN nem tanácsolom,
hatalmas biztonsági rés. cross site attack vagy mi, ha valakit érdekel
leírom azt a keveset amit tudok róla, ahol csak lehet mindig a POST
módot használd, a GET-et kerüld.

Ha valakinek van jótanácsa php-s oldal biztonságosabbá tételére, azt
mondjuk szívesen veszem, az ember mindig tanul valami újat :)