Ha jól hiszem, Szabó Tamás írta az alábbiakat:
> Sziasztok!
>
> Lehet hogy teljesen félre vagyok informálódva ebben a témában, de én
> úgy tudam, hogy mivel nem tudnak tökéletes lemezeket gyártani ezért
> gyártás után a vinyók elektronikájába beírják az adott lemezrendszer
> hibáit, hogy azokra a területekre ne írjon. Így minden vinyo egyedi
> térképpel rendelkezik és emiatt nem cserélhetők egymás közt az
> elektronikák.
>
> Persze lehet, hogy teljes sületlenség amit mondok. Akkor bocsi:-)

Tuti az.

SK szedtem ki igazgatóhelyettes gépéből teljesen döglött vinyót és
a szomszédos igazgatóhelyettes ugyanolyan gépéből való vinyó
elektronikájával le tudtam menteni az adatokat. Elég fontosak
voltak (persze mentés majd egy éve semmi, pedig akkoriban a suli
kettő darab cd-írójából az egyik az illető gépében volt),
fontosabbak, mint a vnyó garanciális cseréje (3 év garancia volt rá,
még nem járt le)... de utána visszacserélve mindent kicserélték a
vincsit is garanciában.

Persze nincs rá biztosíték, hogy ez fog működni, Kürt Kft. nem is
ajánlja (szerintük nekik több esélyük van, ha házilagos reparálási
kísérlet nincs), de ha nincs (nem kevés) pénz Kürtre, akkor egy próbát
megér.

--
PTG
Help!  I'm trapped in a PDP 11/70!