Hello!
Lehet, hogy a munka heveben nagy keres, de valamennyiunket (es a jovo Novell
felhasznaloit) megtisztelhetnetek annyival, hogy leirjatok, hogy melyik
feladatot (nem menupontot)futtatjatok! A kovetkezo verzioban lehet, hogy a
x/y. pont egeszen mast takar majd!
Csak azert, hogy lassuk, hogy a szakertok, hogyan dolgoznak.
Bocs, de az 5.x, utan volt a 6.0, majd 6.5 most meg oes2.
A 6.0-tol nincs vrepair, nincs is utodja, az nss adattarolasa egeszen mas.
Amit megadtam a menupontban az tenyleg annyi.
1. Javitas vegrahajtasa
2. Beallitasok (milyen hibat javitson, s mit tegyen ha hibat talal)
3. Kilepes
Nem bonyolitottak tul, igaz szemely szerint max 2-3-szor hasznaltam.
Nem volt ra szukseg.
Ezert is homalyosak az emlekeim.
A temahoz annyit, hogy hibauzenet nelkul nem igazan szokott kilepni a vrepair.
meg kene nezni nincs-e valahol valami hibauzenet, konzolon, allomanyban.
Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
http://www.afg.hu